KAFFE, UTSTÄLLNING OCH KATTER

Jag är så himla trött. Idag när vi steg upp vid sju så var kroppen tung som en sten, kunde knappt röra mig. Känner mig lite krasslig också,  kanske håller jag på att bli sjuk? Kaffet som doftade underbart i köket gjorde ändå att jag lyckades dra mig upp för att istället lägga mig på soffan med filt om mig och titta lite smått på nyhetsmorgon. ;-) Nu har J dragit iväg till skolan och August sover så jag sitter i sängen och tänkte titta på något mysigt, tror att kroppen behöver vila lite så detta är verkligen helt underbart. Mina två fina kisar håller mig sällskap, Knut och Moa. ♡ 

Ikväll ska hela familjen gå på utställning! Det är J som har utställning på skolan, så det ska bli riktigt roligt att få se vad dem har sysslat med under denna kurs. 

Moa och Knut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback