MELLANMÅL

Jag är riktigt usel på att äta mellanmål, lunch och sådant när jag är ensam om dagarna men ibland överträffar jag mig själv. Jag orkar liksom inte lägga ner tid på att göra någon mat när jag ändå är ensam, tycker det är jobbigt med all disk och att sedan få äta ensam. 

Detta är något som jag absolut håller på att ändra på, jag har ju ett litet barn som snart kommer att börja äta vanlig mat. :-) Det ska bli så himla spännande! 

Att dessutom äta någorlunda nyttigt är viktigt för mig. Jag äter ju absolut inget kött eller fisk, utan äter helt och hållet vegetariskt.  Så det blir mycket grönsaker och andra smaskigheter ;-)

Idag gjorde jag en macka på surdegsbröd med avocado, tomat, fetaost och sallad.  Så himla gott och enkelt! Till det gjorde jag dessutom en blåbärs smoothie, ibland överträffar jag mig själv. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback